The 66 EQUILIBRIUM

Santai-Lepak-Rileks

12:29 PM

Nokia 6233

ditulis daripada Abd Halim Bin Mohd Said



ni model Nokia 6233,harap je 3G tp kamera depan xde.lemah betol aku.....
adeke 3g gune kamera belakang?
pelikkan,,,

tp yang bestnyer hp ni aku teringat kt x-Rumet aku kat kmpp yang bernama zaim kerana dia adlah orang pertama yang memakai hp ni.



inilah x rumet ku yang bernama zaim.

Jadi pada saat itu,aku telah jatuh hati kpd model hp ni
bentuknya yang agak tebal memudahkan aku untuk memegang badan hp ni.
kamera 2 mega pixels yg x berapa lawa sgt gmbrnya menyebabkan aku mengambil gmbr sendiri secara bersendirian di dalam bilik yang kurang pencahayaan


owh agak memalukan skali apbila gmbr ini diletakkan di sini kerana kamera nokia 6233 ni agak mengecewakan aku.

Bunyik stereo double speaker hp ni agak best sekali kerana sound hp aku lagi kuat dari sound laptop aku.MasyaAllah,apa nak jd dengan aku memasang lagu kuat2 sampai mgngu jiran sebelah bilik aku










p/s:jgn mengangu rakan anda dengan muzik yang agak kuat dari telefon anda,sedang2 sudah ya dengar tu,klu anda hendak dengar kuat2,dengarlah melalui earphone anda yang built-in mega bass ke,lg syok.=)
biar gegendang teliga anda yang sakit,jgn wat rakan anda sakit hati kerana muzik anda yang kuat kedengaran.

0 MaklumBalas: